Please use this identifier to cite or link to this item:http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1103 |
Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження. |
Title: | Символізація онімного простору |
Other Titles: | Connotation is onyms vocabularies. |
Authors: | Торчинський, Михайло Миколайович Torchyns'kyi, M.M. |
Keywords: | українська ономастика;символ;символізація онімів;власна назва;міжнаціональні, національні та оказіональні символи;name own;connotations onyms;konnotonym;intralinguistic and intelinguistic konnotonims |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
Citation: | Торчинський, М. М. Символізація онімного простору [Текст] / М. М. Торчинський // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. Сер.: Філологічні науки : зб. наук. пр. – Ніжин, 2010. – Кн. 2. – С. 61–64. |
Abstract: | У статті аналізується явище символізації на рівні онімної лексики. Засвідчено, що конотація найбільш поширена серед антропонімів, міфонімів і топонімів, менше – серед космонімів та ідеонімів, епізодично – серед прагматонімів та ідеонімів. Серед власних назв, як і в цілому у мові, розмежовуються міжнаціональні, національні та оказіональні символи. The phenomenon of connotations as one of the most characteristic features of the names own is analyses in the article. It is witnessed that connotation is most widespread among the personal names, horonyms, oykonyms,oronyms, mifonyms and vitopoetonyms. Intralinguistic and intelinguistic is most often differentiated konnotonyms. On connotations the phenomenon of transonymization is often based. |
URI: | http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1103 |
UDC: | 811.161.2:81’373.2 |
Content type: | Стаття |
Appears in Collections: | Кафедра української філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ніжин, 2010 Д.doc | 68 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.