Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11749

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Критеріальне забезпечення оцінювання ефективності прийняття маркетингових рішень
Authors: Григорук, Павло Михайлович
Keywords: маркетингові рішення;критерій ефективності;статистичний критерій;оцінювання відмінностей в рівні та зсуві показника;marketing decision;criterion of efficiency;statistical criterion;evaluation of distinctions in a level and change of index
Issue Date: 2011
Publisher: Черкаський державний технологічний університет
Citation: Григорук, П. М. Критеріальне забезпечення оцінювання ефективності прийняття маркетингових рішень / П. М. Григорук // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Черкаси, 2011. – Вип. 27, ч. 3. – С. 35–39.
Abstract: У статті розглянуті питання, що стосуються виявлення позитивного ефекту від прийнятого маркетингового рішення. Розглянуто показники, які можуть використовуватися в ролі критерію ефективності. З метою підтвердження його значимості пропонується використовувати статистичні непараметричні критерії
The article deals with issues relating to the determination of a positive effect from the accepted marketing decision. Indexes which can be utilized in a role of efficiency criterion are considered. With the purpose of confirmation of it meaningfulness it is suggested to utilize statistical nonparametric tests.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/11749
UDC: 519.233.3:339.138
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра автоматизованих систем і моделювання в економіці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stat51_2011(Черкаси).pdf464,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.