Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1524

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаньковський, І.Є.-
dc.contributor.authorКаньковский, И.Е.-
dc.contributor.authorKankovskiy, І.-
dc.date.accessioned2014-10-02T06:40:37Z-
dc.date.available2014-10-02T06:40:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКаньковський І. Є. Педагогічна система підготовки фахівця / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. – Х. : УІПА, 2010. – Вип. 28-29. – С. 215-221.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1524-
dc.description.abstractАкцентується увага на значенні усвідомлення науковцями та практиками сутності поняття «педагогічна система». Розглядаються традиційні та узагальнюються нові підходи до проектування педагогічної системи. Пропонується її оновлена структура, яка дозволяє наблизити результати навчання до очікувань роботодавців. Обґрунтовується варіант візуалізації взаємодії структурних компонентів системи за допомогою діаграми Ейлера-Вена.uk_UA
dc.description.abstractАкцентируется внимание на значении осмысления учеными и практиками сущности понятия «педагогическая система». Рассматриваться традиционные и обобщаются новые подходы к проектированию педагогической системы. Предлагается еѐ обновлѐнная структура, которая позволяет приблизить результаты обучения к ожиданиям работодателей. Обосновывается вариант визуализации взаимодействия структурных компонентов системы с помощью диаграммы Эйлера-Вена.uk_UA
dc.description.abstractSpecial attention is given to scientists and practitioners’ understanding the essence of “pedagogical system”. The traditional and innovative approaches to pedagogical system projecting are considered. Its updated structure that allows the results of training to become closer to employer’s expectations is proposed. The variant of visualizing the system structural components interaction by means of Euler and Venn’s diagram is proved.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectструктура педагогічної системиuk_UA
dc.subjectпідходи до проектування педагогічної системиuk_UA
dc.subjectспеціалістuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцяuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectвізуалізація взаємодії структурних компонентів системиuk_UA
dc.subjectпедагогическая системаuk_UA
dc.subjectструктура педагогической системыuk_UA
dc.subjectподходы к проектированию педагогической системыuk_UA
dc.subjectспециалистuk_UA
dc.subjectподготовка специалистаuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectвизуализация взаимодействия структурних компонентов системыuk_UA
dc.subjectpedagogical systemuk_UA
dc.subjectstructure of pedagogical systemuk_UA
dc.subjectapproaches to pedagogical system projectinguk_UA
dc.subjectspecialistuk_UA
dc.subjectspecialist’s traininguk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.subjectvisualization of system structural components interactionuk_UA
dc.titleПедагогічна система підготовки фахівцяuk_UA
dc.title.alternativeПедагогическая система подготовки специалистаuk_UA
dc.title.alternativePedagogical System of Specialist’s Traininguk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc371.4:37uk_UA
Appears in Collections:Кафедра технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf240,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.