Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1922

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Назва: Застосування інструментів маркетингових досліджень при реструктуризації мікроекономічних процесів регіону
Автори: Бойко, Р.В.
Ключові слова: реструктуризація;мікроекономічні процеси;регіон;маркетинг;маркетингові дослідження;маркетингові інструменти
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Бойко Р. В. Застосування інструментів маркетингових досліджень при реструктуризації мікроекономічних процесів регіону / Р. В. Бойко // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2011. - № 1 (29). - С. 47-53.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам використання інструментів маркетингових досліджень вітчизняними підприємствами при вивченні ринку. Зазначено на недоліках та складності застосування закордонних методик в даному аспекті та наголошується на комплексному характері даної проблеми.
This article is devoted to problems using tools of marketing research companies in the study of domestic market. Specified on the shortcomings and the complexity of the application of foreign techniques in this regard and emphasizes the complex nature of the problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1922
УДК: 339.13
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BOIKO1.doc57,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.