Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Назва: Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції
Автори: Федорова, Є.
Ключові слова: громадянськість;студенти з особливими потребами;інтегроване середовище;вищий навчальний заклад інтегрованого типу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Федорова Є. Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції / Є. Федорова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – № 4 (2). – С. 176-182.
Короткий огляд (реферат): Розкрито перспективи культивування громадянськості студентів з особливими потребами як передумови до вступу України у Європейське співтовариство. Означено пріоритетність дотримання європейських демократичних соціокультурних стандартів та гуманістичних цінностей, ключовими серед яких є зміни у ставленні до інвалідів, що передбачають встановлення рівних прав для всіх громадян України. Підтверджено, що рівність прав для всіх громадян є гарантією для громадянського самоствердження особистості з особливими потребами, збереження її честі і гідності. Представлено аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців з проблеми виховання громадянськості молоді з особливими потребами. Охарактеризовано особливості виховання громадянськості студентів з особливими потребами в інтегрованому середовищі вищих навчальних закладів. На основі проаналізованої літератури визначено, що в умовах вищого навчального закладу інтегрованого типу у студента з особливими потребами з‟являється можливість краще зрозуміти себе та свою роль у суспільстві, покращити власні адаптаційні навички, розширити коло інтересів та спілкування, переконатися у власних потенційних можливостях як суспільної одиниці, самоствердитися у власній цінності для громади. Ґрунтовно висвітлено фактори, які є основою для формування громадянськості студентів з особливими потребами в інтегрованому середовищі вищого навчального закладу та характеризують громадянськість особистості у демократичному суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2574
УДК: 37.035.6:37.017.4:376.2:323.272:327
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:ППП - 2014 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕДОРОВА.pdf1,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.