Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2718

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанюк, Н.С.-
dc.contributor.authorПетриченко, З.С.-
dc.date.accessioned2015-02-12T08:22:48Z-
dc.date.available2015-02-12T08:22:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтепанюк, Н. С. До питання формування асортиментної політики торговельного підприємства [Текст] / Н. С. Степанюк, З. С. Петриченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 1. – С. 202-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2718-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемам формування оптимальної асортиментної політики роздрібних торговельних підприємства. Визначені поняття асортиментної політики и асортиментної структури. Визначені основні етапи планування асортиментної структури торговельного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article concerns the formation of optimal "product mix" policy of retail business. The notion of "product mix" policy and "product mix" structure are defined. The main stages in planning "product mix" structure of commercial enterprises are determined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.titleДо питання формування асортиментної політики торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202-204.pdf106,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.