Please use this identifier to cite or link to this item:http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3719 |
Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження. |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олександренко, Катерина Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Oleksandrenko, K.V. | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-18T09:41:47Z | - |
dc.date.available | 2015-05-18T09:41:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Олександренко К. В. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця / К. В. Олександренко // Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр. – К., 2013. – Вип. 1 (32). – С. 253-257. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3719 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних умов розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця. Основними факторами розвитку професійної комунікативної діяльності є: організаційно-педагогічні, змістовні, технологічні, психолого-педагогічні. До складу психолого-педагогічної системи входить п’ять структурних компонентів: мета, зміст, засоби психолого-педагогічної комунікації, викладач, майбутні фахівці. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статья посвящена анализу психолого-педагогических условий развития профессиональной коммуникативной деятельности будущего специалиста. Основными факторами развития профессиональной коммуникативной деятельности являются: организационно-педагогические, содержательные, технологические, психолого-педагогические. В состав психолого-педагогической системы входит пять структурных компонентов: цель, содержание, средства психолого-педагогической коммуникации, преподаватель, будущие специалисты. | uk_UA |
dc.description.abstract | The main factors of professional communicative activity development are: organizational-pedagogical, contents, technological, psychological-pedagogical. Psychological – pedagogical system consists of five structural components: aim, contents, means of psychological-pedagogical communication, teacher, future specialists. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет оборони України | uk_UA |
dc.subject | комунікативна діяльність | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | проблемно-комунікативний | uk_UA |
dc.subject | коммуникативная деятельность | uk_UA |
dc.subject | компетенция | uk_UA |
dc.subject | проблемно-коммуникативный | uk_UA |
dc.subject | communicative activity | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | problem–communicative | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical conditions develop professional communication activities of future specialists | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.922 | uk_UA |
dc.subject.udc | 800:37 | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.