Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Назва: Особливості й етапи формування структурно-композиційних навичок професійно-орієнтованого читання у студентів-перекладачів
Автори: Павлик, Ольга Борисівна
Ключові слова: Професійно-орієнтоване читання;Підготовка перекладачів
Дата публікації: 2004
Видавництво: Державне обласне видавництво "Вінниця"
Бібліографічний опис: Павлик О. Б. Особливості й етапи формування структурно-композиційних навичок професійно-орієнтованого читання у студентів-перекладачів / О. Б. Павлик // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця : ДОВ Вінниця, 2004. – Вип. 5.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості й етапи формування навичок професійно-орієнтованого читання при підготовці майбутніх перекладачів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4012
УДК: 37.01:372.8
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
особливості й єтапи формування.pdf422,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.