Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/432

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Оцінювання ефективності маркетингових рішень
Authors: Григорук, П.М.
Keywords: маркетингове рішення;оцінка ефективності;функціональність рішення;результативність рішення
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Григорук, П. М. Оцінювання ефективності маркетингових рішень [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 3. – С. 158-160.
Abstract: В статті розглядаються питання, пов’язані з визначенням характеристик ефективності марке-тингових рішень. Наведено сутність та основну цільову спрямованість маркетингового рішення, описано апріорний та апостеріорний підходи у визначенні оцінок ефективності та характеристики, що відобра-жають зміст таких оцінок.
The article deals with issues related to the characterization of the effectiveness of marketing decisions. Given the nature and orientation of the main target marketing solutions, a priori and a posteriori described approaches in determining performance ratings, and characteristics that reflect the content of such assessments.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/432
UDC: 330.46:339.138
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_3_3.pdf269,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.