Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/445

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Бенчмаркінг на підприємстві в умовах глобалізації
Authors: Герасимчук, Л.М.
Паньковська, Л.С.
Keywords: бенчмаркінг;клнкуренти;«20 ключів»;фінансові та нефінансові показники
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Герасимчук, Л. М. Бенчмаркінг на підприємстві в умовах глобалізації [Текст] / Л. М. Герасимчук, Л. С. Паньковська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 3, т. 3. – С. 99-103.
Abstract: Стаття присвячена проблемі визначення суті бенчмаркінгу та особливостей його застосування підприємствами в сучасних умовах поглиблення глобалізації. Здійснено класифікацію видів бенчмаркінгу та проаналізовано методику управління підприємством «20 ключів».
The article deals with the problems of determining the nature of benchmarking and the peculiarities of its usage by enterprises under modern globalization tendency. The types of benchmarking are classified and the «20 keys» method of enterprise management is analyzed in the article.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/445
UDC: 658.62.01
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3_3_1.pdf389,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.