Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5042

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці
Other Titles: Features competence of the teacher in inclusive education institution as a subject of labor
Authors: Попелюшко, Роман Павлович
Keywords: инклюзия;адаптація
Issue Date: 15-Oct-2015
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Citation: Попелюшко Р. П. Особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці / Р. П. Попелюшко // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали Міжнар. конгресу зі спец. освіти, психології та реабілітації (15-16 жовт. 2015 р., м. Суми) – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2015. – Ч. І. – С. 96-97.
Abstract: У статті зазначається, що успішна педагогічна практика залучення учнів з особливими освітніми потребами в загальноосвітні школи може стати потужним інструментом професійного зростання педагога.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5042
UDC: 376.1
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezu_Porelushko_3.doc37 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.