Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5042

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Назва: Особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці
Інші назви: Features competence of the teacher in inclusive education institution as a subject of labor
Автори: Попелюшко, Роман Павлович
Ключові слова: инклюзия;адаптація
Дата публікації: 15-жов-2015
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Попелюшко Р. П. Особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці / Р. П. Попелюшко // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали Міжнар. конгресу зі спец. освіти, психології та реабілітації (15-16 жовт. 2015 р., м. Суми) – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2015. – Ч. І. – С. 96-97.
Короткий огляд (реферат): У статті зазначається, що успішна педагогічна практика залучення учнів з особливими освітніми потребами в загальноосвітні школи може стати потужним інструментом професійного зростання педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5042
УДК: 376.1
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_Porelushko_3.doc37 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.