Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/512

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Комунікативна політика підприємств в сучасних умовах
Authors: Войнаренко, С.М.
Keywords: комунікації;маркетингова комунікація;реклама;стимулювання збуту
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Войнаренко, С. М. Комунікативна політика підприємств в сучасних умовах [Текст] / С. М. Войнаренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 51-55.
Abstract: Розглянуто складові комунікативної політики підприємств. Визначено особливості засобів впливу маркетингової комунікації. Обґрунтовано необхідність використання в сучасних умовах інтегрованої системи маркетингових комунікацій з метою підвищення ефективності комунікативної політики.
The constituents of communicative policy of enterprises are considered. The features of facilities of influence of marketing communication are certain. Grounded necessity of the use in the modern terms of the computer-integrated system of marketing communications with the purpose of increase of efficiency of communicative policy.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/512
UDC: 658.821
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2_5.pdf341,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.