Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/515

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Концептуальні засади аналізу маркетингових даних
Authors: Григорук, П.М.
Keywords: маркетингові дані;статистична закономірність;аналіз даних;концепція;інформаційний базис
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Григорук, П.М. Концептуальні засади аналізу маркетингових даних [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 119-124.
Abstract: В статті розглянуто питання, пов’язані із визначенням та обґрунтуванням основних концептуальних засад аналізу маркетингових даних. Визначено особливості застосування методів аналізу маркетингових даних, їх роль у формуванні інформаційного базису прийняття управлінського рішення.
The paper considers issues relating to the justification and the basic conceptual framework of marketing data analysis. Peculiarities in the application of methods for analyzing marketing data, their role in shaping the informational basis of managerial decisions.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/515
UDC: 519.25:339.138
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2_8.pdf348,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.