Кафедра маркетингу : 176 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 176
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
ISG.2022.MONO.ECON.3-257-266.pdf.jpg2022Trends and contradictions of the development of HR marketingReshmidilova, S.; Telnov, A.
збірник_ міжнар конференції-348-351.pdf.jpg2021Проблеми та суперечності управління якістю туристичних послугРешміділова, С.Л.; Караульна, І.В.
збірник_ міжнар конференції-371-374.pdf.jpg2021Проблеми та перспективи формування якості готельно-рестораннних послугТельнов, А.С.; Муравська, Л.І.
!!!!!Tezy 2021 ukrpol (1)-29-31.pdf.jpg2021Інноваційні моделі розвитку HR-маркетингуТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
Збiрник_ТЕЗ_МНПК_6-7_квiтня_2021_м.Мукачево-75-77.pdf.jpg2021Роль Хмельницької торгово-промислової палати в розвитку економіки регіонуТельнов, А.С.
Збірник_конференція_експертиза_2021-25-29.pdf.jpg2021Можливості застосування експертних методів оцінки якості товарів та послугРешміділова, С.Л.; Караульна, І.В.
Збірник_конференція_експертиза_2021-306-310.pdf.jpg2021Тенденції і суперечності формування професійних компетентностей фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльностіТельнов, А.С.; Муравська, Л.І.
ГТ скан.pdf.jpg2021Modeling Effectiveness of Financial Support for the Social Capital Development in Economic EmergenceHurochkina, Viktoriya; Reshmidilova, Svitlana; Bohatchyk, Liudmyla; Telnov, Anatoly; Skorobogata, Larysa; Riabinina, Natalia
Monograph-USA-Economy-2021-I-isg-konf-309-314.pdf.jpg2021Маркетингові інструменти в діяльності підприємств легкої промисловостіТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
zbirn2021-893-895.pdf.jpg2021Використання інструменту таргетингу для ефективного просування товарів і Інтернет-мережіРешміділова, С.Л.
zbirn2021-583-585.pdf.jpg2021Формування асортиментної політики підприємств торгівліТельнов, А.С.
207-814-PB-56-58.pdf.jpg2021Можливості застосування сучасних інструментів формування якостіКараульна, І.В.; Решміділова, С.Л.
207-814-PB-53-55.pdf.jpg2021Можливості адаптації загального менеджменту якості (TQM) на вітчизняних підприємствахМуравська, Л.І.; Тельнов, А.С.
Частина 1 Збрник 2020.pdf.jpg2020Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької областіТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
17.pdf.jpg2020Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішеньТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.; Telnov, A.S.; Reshmidilova, S.L.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-218-221.pdf.jpg2020Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингуТельнов, А.С.; Бадюк, О.Г.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-408-411.pdf.jpg2020Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору УкраїниТельнов, А.С.; Кулеша, К.В.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-200-203.pdf.jpg2020Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризикуРешміділова, С.Л.; Лямзіна, В.О.
Тельнов_Тези.pdf.jpg2020Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентамиТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
Тези_28_30_11 (1)-207-211.pdf.jpg2019Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом рекламиТельнов, А.С.; Любчак, О.П.; Урбанюк, О.М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 176

Recent Submissions

Trends and contradictions of the development of HR marketing

Проблеми та суперечності управління якістю туристичних послуг

Проблеми та перспективи формування якості готельно-рестораннних послуг

Інноваційні моделі розвитку HR-маркетингу

Роль Хмельницької торгово-промислової палати в розвитку економіки регіону

Можливості застосування експертних методів оцінки якості товарів та послуг

Тенденції і суперечності формування професійних компетентностей фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Modeling Effectiveness of Financial Support for the Social Capital Development in Economic Emergence

Маркетингові інструменти в діяльності підприємств легкої промисловості

Використання інструменту таргетингу для ефективного просування товарів і Інтернет-мережі

Формування асортиментної політики підприємств торгівлі

Можливості застосування сучасних інструментів формування якості

Можливості адаптації загального менеджменту якості (TQM) на вітчизняних підприємствах

Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької області

Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішень

Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингу

Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору України

Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризику

Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентами

Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом реклами