Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6176

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончар, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorGonchar, Olga-
dc.date.accessioned2018-02-26T13:50:39Z-
dc.date.available2018-02-26T13:50:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГончар О. І. Брендинг, як інструмент забезпечення результативності господарської діяльності сучасного підприємства / О. І. Гончар // Соціально-економічний розвиток регіонів у контексті міжнародної інтеграції : наук. журн. / Херсонський нац. техн. ун-т. – Херсон, 2016. - № 14 (3). – С. 53-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6176-
dc.description.abstractДосліджено особливості і значення маркетингу у забезпеченні результативності діяльності та конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах. Констатовано, що акцент у брендингу може робитись у трьох площинах: матеріальної основи (функції, що виконує товар, фізичні характеристики, забезпечення якості товару), ідеологічної основи (основна ідея бренду, асоціативний ряд бренду, образи-уявлення, образи-персонажі), а також інформаційного простору бренду (інформація і засоби передачі інформації, включаючи покупців). Зроблено висновок що брендинг, який концентрується на формуванні довготривалих стосунків зі споживачами, стає відповіддю на сучасні ринкові умови та інструментом забезпечення конкурентоспроможності, підвищуює результативність діяльності і забезпечують можливість розвитку на перспективу.uk_UA
dc.description.abstractThe features and value of marketing to provide competitiveness and performance of enterprises in modern conditions. Stated that the emphasis in branding can be done in three areas: financial framework (function performing product physical characteristics, quality goods), the ideological basis (the basic idea of a brand associative array brand images, ideas, images, characters), and and brand information space (information and communication tools, including the buyers). The conclusion that branding, which focuses on building long-term relationships with customers, is a response to current market conditions and instrument of competitiveness pidvyschuyuye the impact of development and provide an opportunity for the future.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectуправління потенціалом підприємстваuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarket demanduk_UA
dc.subjectcustomersuk_UA
dc.subjectproductivityuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleБрендинг, як інструмент забезпечення результативності господарської діяльності сучасного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeBranding as a tool for ensuring the performance of economic activities of a modern enterpriseuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc658uk_UA
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства і підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончар О Брендинг як инструмент забезпечення.doc92 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.