Факультет інженерії, транспорту та архітектури
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет інженерії, транспорту та архітектури за Автор "Boris, Mykola"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експериментальні дослідження мікрорельєфу поверхні грунту постійної технологічної колії(Вінницький національний аграрний університет, 2021-10) Булгаков, Володимир Михайлович; Кувачов, Володимир Петрович; Солона, Олена Василівна; Борис, Микола Михайлович; Bulgakov, Volodymyr; Kuvachov, Volodymyr; Solona, Olena; Boris, MykolaПерспективним напрямком подальшого розвитку сільського господарства не тільки в Україні, а і у світі, є впровадження інноваційних технологій, до яких слід віднести колійну систему землеробства. Рух транспортних і енергетичних засобів по вирівняному ущільненому сліду постійної технологічної колії викликає небажані і нехарактерні для сільськогосподарської техніки вібрації. Останні обумовлені впливом мікропрофілю постійної технологічної колії, що здійснює істотний негативний вплив на ступінь комфорту і ефективність роботи оператора, експлуатаційно-технологічні показники, надійність і плавність руху машин. У статті представлена методика і результати експериментальної автоматизованої оцінки мікропрофілю нерівностей слідів постійної технологічної колії. Проведені експериментальні дослідження мікропрофілю нерівностей слідів постійної технологічної колії показали, що середнє квадратичне відхилення нерівностей профілю дорівнює ± 0,84 см. За своєю внутрішньою структурою нерівності профілю слідів постійної технологічної колії характеризуються функцією, що містить поряд з випадковими складовими – гармонійні, які виражені затухаючими періодичними коливаннями нормованої кореляційної функції. Основна частка дисперсій коливань нерівностей профілю слідів технологічної колії зосереджена в діапазоні частот 0…0,3 см−1. Генератором формування нерівностей поздовжнього профілю ґрунтових слідів постійної технологічної колії є параметри грунтозачепів шин коліс машин, які рухаються по ній. Підтвердженням цього є той факт, за яким довжина кореляційної зв'язку ординат нерівностей профілю слідів постійної технологічної колії в умовах випробувань мостового агрозасобу нової конструкції становить близько 0,18 м, що відповідає кроку грунтозачепів його шин.