1. Дисертації та автореферати
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 1. Дисертації та автореферати за Ключові слова "378:37.091.3:796.011.3 (043.5)"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури(2019) Солтик, О.О.; Soltyk, O.O.У дослідженні обґрунтовано й розроблено теоретичні та методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. В основу дисертації покладено положення сучасної філософської антропології, парних категорій діалектики, універсального зв’язку детермінації; інтегративного, системного, синергетичного, діяльнісного, гуманістичного, суб’єктного, акмеологічного, компетентнісного, технологічного, інноваційного підходів; загальнонаукові, дидактичні, виховні та специфічні принципи. Проаналізовано структуру професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури, виокремлено її компоненти (морфо-функційний, когнітивний, особистісно-мотиваційний, діяльнісний), схарактеризовано критерії (ресурсний, знаннєвий, рефлексивний, процесуальний), показники й рівні сформованості. На методологічному, теоретичному та методичному рівнях запропоновано авторську концепцію формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. Виокремлено, теоретично обґрунтовано й реалізовано педагогічні умови формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. Розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено систему формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури, що являє собою комплекс взаємопов’язаних концептуально-цільової, теоретико-методологічної, формувально-діяльнісної, контрольно-оцінювальної підсистем, репрезентованих у вигляді моделі. Запропоновано навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення для формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. Отримані результати в ході експериментального дослідження засвідчують ефективність розробленої авторської концепції й моделі системи формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури.Документ Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури(2019) Солтик, О.О.; Soltyk, O.O.