ГПФ/(М)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 40 з 336
  • Документ
    Формування природничо-наукової компетентності учнів уроках біології у 9 клас
    (Хмельницький національний університет, 2024) Коваль Олена Олексіївна
    У дипломній роботі з’ясовано сутність і структуру природничо-наукової компетентності, висвітлено сучасний стан формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках біології, обґрунтовано міжпредметні зв’язки біології з іншими навчальними предметами природничої освітньої галузі, розроблено методику формування природничо-наукової компетентності на уроках біології у 9 класі та експериментально перевірено її ефективність.
  • Документ
    Використання візуального контенту під час навчання біології у 7 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Коломієць Віра Іванівна
    У дипломній роботі розглянуто візуальний контент як ефективний інструмент сучасного навчального процесу, обґрунтовано методичні засади використання візуального контенту під час навчання біології, розроблено методики використання ментальних карт та мемів для уроків біології у 7 класі та експериментально перевірено її ефективність.
  • Документ
    Використання хмарних технологій для надолуження навчальних втрат учнів з біології
    (Хмельницький національний університет, 2024) Шкарупа Вероніка Миколаївна
    У дипломній роботі висвітлено теоретичні і методичні аспекти проблеми надолуження навчальних втрат з біології, обґрунтовано дидактичні можливості хмарних технологій під час навчання біології, розроблено навчально-методичне забезпечення з біології на основі хмарних сервісів, експериментально перевірено ефективність використання хмарних технологій для надолуження навчальних втрат з біології у закладах загальної середньої освіти.
  • Документ
    Науково-методичні засади контролю результатів навчання з біології і екології у здобувачів фахової передвищої освіти
    (Хмельницький національний університет, 2024) Федчук Інна Дмитрівна
    У дипломній роботі висвітлено особливості контролю результатів навчання з біології та екології у закладах фахової передвищої освіти, критерії оцінювання і навчально-методичне забезпечення контролю результатів навчання з біології та екології у здобувачів фахової передвищої освіти. Представлено результати дослідницько-експериментальної перевірки ефективності діагностичного інструментарію для контролю результатів навчання з біології та екології у закладах фахової передвищої освіти.
  • Документ
    Еколого-гігієнічна оцінка якості води річки Південний Буг у межах Хмельницької міської територіальної громади (2019-2023 роки)
    (Хмельницький національний університет, 2024) Бондар Олена Олександрівна
    У роботі досліджено екологічний стан річки Південний Буг, зокрема в межах Хмельницької міської територіальної громади, у період з 2019 року по 2023 рік. У першому розділі проаналізовано сучасний екологічний стан басейну річки, зокрема охарактеризовано природні та антропогенні фактори впливу. Другий розділ присвячено загальній характеристиці річки, опису природних умов у її басейні та оцінці впливу антропогенної діяльності на якісний і кількісний стан поверхневих вод. У третьому розділі здійснено оцінку екологічного стану річки на основі нормування якості поверхневих вод, еколого-гігієнічного аналізу та аналізу динаміки змін якості води. Запропоновано заходи, спрямовані на покращення якості водних ресурсів річки Південний Буг. Результати роботи можуть бути використані для розробки програм екологічного моніторингу та покращення стану водних об’єктів.
  • Документ
    Використання технології кооперативного навчання на уроках біології та основ здоров’я у 9 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Мельник Діана Сергіївна
    У дипломній роботі узагальнено теоретичні та методичні засади впровадження технології кооперативного навчання на уроках біології та основ здоров’я у 9 класі, розроблено методику впровадження цієї технології на уроках біології та основ здоров’я, а також експериментально перевірено її ефективність.
  • Документ
    Формування біоетичних знань підлітків на уроках біології
    (Хмельницький національний університет, 2024) Краснощок Ганна Володимирівна
    У дипломній роботі висвітлено теоретичні основи і методичні аспекти формування біоетичних знань підлітків на уроках біології, розроблено методику формування біоетичних знань підлітків на уроках біології та експериментально перевірено їх ефективність.
  • Документ
    Використання ігрових методів навчання на уроках основ здоров’я у 7 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Дорош Катерина Василівна
    У дипломній роботі обґрунтовано теоретичні та організаційно-методичні засади застосування ігрових методів навчання на уроках основ здоров’я у 7 класі; розроблено методику використання ігрових методів на уроках основ здоров’я у 7 класі та експериментально перевірено її ефективність.
  • Документ
    Використання діалогових технологій на уроках біології
    (Хмельницький національний університет, 2024) Приймак Мар’яна Сергіївна
    У дипломній роботі проаналізовано та обґрунтовано використання у навчальному процесі закладів загальної середньої освіти діалогів, розроблено методичні рекомендації складання кейсів з інтегрованими діалогами за обраними темами навчальної дисципліни «Біологія» для 8 класу, експериментально перевірено методику використання діалогових методів навчання.
  • Документ
    Використання інтегрованих уроків при вивченні основ здоров’я у 9 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Ружицька Марина Володимирівна
    У дипломній роботі обґрунтовано теоретичні та організаційно-методичні засади використання інтегрованих уроків при вивченні основ здоров’я у 9 класі; розроблено методику використання інтегрованих уроків під час вивчення основ здоровʼя у 9 класі та експериментально перевірено її ефективність.
  • Документ
    Екологізація діяльності підприємств комбікормової галузі на прикладі ТОВ «Летичівський комбікормовий завод»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Мачковський Сергій Леонідович
    У кваліфікаційній роботі проаналізовано розвиток комбікормовї промисловості в Україні, сучасний стан та тенденції розвитку; охарактеризовано різні класи кормів, технології їх виробництва та напрямки використання. Розглянуто об’єкт дослідження та його небезпечні впливи на складові біосфери. Проведено моделювання розсіювання забруднюючих речовин від джерел викидів та надано рекомендації, щодо зменшення негативних наслідків від підприємств комбікормової промисловості на довкілля.
  • Документ
    Використання віртуальних екскурсій з біології для формування природничо-наукового світогляду учнів під час навчання біології у 7 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Федосов Роман Сергійович
    У дипломній роботі висвітлено теоретичні основи використання екскурсій для формування природничо-наукового світогляду учнів, розроблено методичні рекомендації і підібрано цифровий контент для проведення віртуальних екскурсій з біології у 7 класі, експериментально перевірено ефективність використання віртуальних екскурсій для формування природничо-наукового світогляду учнів під час навчання біології у 7 класі.
  • Документ
    Оптимізація системи державного моніторингу атмосферного повітря агломерації «Хмельницький»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Гуровська Яна Олександрівна
    У роботі охарактеризовано існуючі системи моніторингу в Україні та за кордоном, їх переваги та недоліки, представлено особливості системи моніторингу атмосферного повітря в агломерації «Хмельницький», наведені результати вимірювання забруднення пиловими частинками на основних вулицях міста, запропоновані напрями вдосконалення системи моніторингу атмосферного повітря в агломерації «Хмельницький».
  • Документ
    Використання оздоровчих традицій українського народу при вивченні основ здоров’я у 8 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Скакун Наталія Олегівна
    У дипломній роботі обґрунтовано теоретичні та організаційно-методичні засади використання оздоровчих традицій українського народу на уроках основ здоров’я у 8 класі; розроблено методику використання оздоровчих традицій українського народу на уроках основ здоров’я у 8 класі та експериментально перевірено її ефективність.
  • Документ
    Оцінка токсичності ґрунтів, забруднених в наслідок військових обстрілів
    (Хмельницький національний університет, 2024) Гнатюк Богдан В’ячеславович
    У роботі досліджено вплив військових дій на екологічний стан ґрунтів із використанням методів біотестування для оцінки їх токсичності. У першому розділі проаналізовано наслідки військових дій для ґрунтового покриву з точки зору забруднення важкими металами, токсичними сполуками та іншими полютантами. Другий розділ присвячено теоретичним засадам біотестування як методу оцінки токсичності ґрунтів. Розглянуто вплив порушень ґрунтів на біоту, міграцію забруднюючих речовин, а також методологію проведення біотестування. У третьому розділі проведено практичне дослідження токсичності та генотоксичності ґрунтів. У висновках сформульовано основні результати роботи, дані рекомендації щодо моніторингу та екологічного відновлення територій, постраждалих від військових обстрілів.
  • Документ
    Використання цифрових технологій на уроках біології та основ здоров’я у 7 класі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Приступа Дмитро Вікторович
    У дипломній роботі теоретично обґрунтовано сутність та особливості використання цифрових технологій на уроках біології та основ здоров’я у 7 класі. Актуалізовано найбільш ефективні стратегії інтеграції цифрових інструментів у освітній процес, що сприяють розвитку навичок самостійного навчання, комунікації та співпраці серед учнів. Охарактеризовано роль цифрових технологій у підвищенні рівня мотивації до навчальної діяльності, що, у свою чергу, позитивно впливає на досягнення учнів з біології та основ здоров’я. Експериментально перевірено ефективність застосування цифрових інструментів для підвищення якості освітнього процесу.
  • Документ
    Циркулярна економіка: кейси для урбоекосистем (на прикладі міста Хмельницького)
    (Хмельницький національний університет, 2024) Вакуляк Оксана Олександрівна
    У роботі охарактеризовано концепцію циркулярної економіки та її застосування в урбоекосистемах, узагальнено світовий досвід впровадження ресайклінгу органічних відходів. Розроблено кейс з інтеграції вермикомпостування в модель циркулярної економіки урбоекосистеми міста Хмельницького, визначено основні екологічні та економічні переваги впровадження вермикомпостування, розраховано потенційний ефект зменшення обсягу відходів та підвищення рентабельності для міської екосистеми.
  • Документ
    Особливості соціально-психологічної роботи в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки з учасниками бойових дій
    (Хмельницький національний університет, 2024) Петровська Діана
    Об’єкт дослідження: соціально-психологічна робота з учасниками бойових дій. Предмет дослідження: форми, методи, напрями соціально-психологічної роботи з учасниками бойових дій. За результатами дослідження розроблено тренінгову програму подолання емоційних розладів у учасників бойових дій. Науково-практичні рекомендації для працівників соціальної сфери, щодо практичної роботи з учасниками бойових дій. Одержані результати можуть бути використані у роботі працівників соціальної сфери, в соціальних службах, територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, реабілітаційних центрах, громадських організаціях.
  • Документ
    Особливості соціального супроводу військовослужбовців та членів їх сімей у структурних підрозділах ЗСУ
    (Хмельницький національний університет, 2024) Підлапушна Оксана
    Об’єкт дослідження: особливості соціального супроводу військовослужбовців та членів їх сімей. Предмет дослідження: форми, методи, напрями соціальної роботи з військовослужбовцями та членами їх сімей. За результатами дослідження розроблено тренінгову програму стресостійкості військовослужбовців під час виконання бойових дій. Науково-практичні рекомендації для фахівців соціальної сфери, практичних психологів, щодо соціального супроводу учасників бойових дій. Розроблена авторська анкета «Соціальні потреби», щодо визначення соціальних потреб військовослужбовця та членів їх сімей. Одержані результати можуть бути використані у роботі фахівців соціальної сфери, в соціальних службах, у військових частинах ЗСУ, територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, реабілітаційних центрах, громадських організаціях.
  • Документ
    Рекламно-інформаційні технології як засіб підвищення ефективності роботи соціального працівника
    (Хмельницький національний університет, 2024) Жерліцин Євгеній Юрійович
    Об’єктом дослідження є рекламно-інформаційні технології у соціальній роботі. Предметом дослідження рівень оволодіння та готовність використання рекламно-інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності роботи соціального працівника. За результатами дослідження розроблено тренінгову програму особистісного та професійного зростання соціального працівника та науково-практичні рекомендації майбутнім фахівцям соціальної сфери щодо застосування рекламно-інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності їх роботи. Одержані результати можуть бути використані та застосовані у роботі соціальних працівників, соціальних педагогів.
  • Документ
    Соціально-психологічні особливості виконання професійних обов’язків жінками-військовослужбовицями збройних сил України
    (Хмельницький національний університет, 2024) Поліжак Діана
    У нашій роботі ми дослідили історичний аспект феномену жінки у лавах Збройних сил України. Порівняли світовий та вітчизняний досвід жіноцтва в армії, і нам вдалося дізнатися, що жінки брали участь у військовій справі та бойових діях ще з давніх часів
  • Документ
    Особливості соціально-педагогічної роботи з підлітками в громадських організаціях
    (Хмельницький національний університет, 2024) Кашуба Людмила
    Об’єктом дослідження є робота соціального педагога в громадських організацій. Предметом дослідження: особливості соціально-педагогічної роботи з підлітками в дитячих громадських організаціях. За результатами дослідження розроблено програму соціально-педагогічної роботи з дітьми підліткового віку в громадських організаціях та науково-практичні рекомендації соціальним працівниками щодо підвищення ефективності взаємодії з підлітками. Одержані результати можуть бути використані в підготовці соціальних працівників, соціальних педагогів.
  • Документ
    Розвиток емоційного інтелекту майбутніх працівників соціальної сфери
    (Хмельницький національний університет, 2024) Підганюк Марія
    Об’єктом дослідження є розвиток емоційного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери. Предметом дослідження є коуч-технології розвитку емоційного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери. За результатами дослідження розроблено програму розвитку емоційного інтелекту майбутнім фахівцям соціальної сфери та науково-практичні рекомендації майбутнім соціальним працівникам щодо Одержані результати можуть бути використані в підготовці соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів
  • Документ
    Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими потребами засобами арттерапевтичних технологій
    (Хмельницький національний університет, 2024) Штифлюк Катерина Ігорівна
    Об’єктом дослідження є соціально-педагогічний супровід дітей з особливими потребами. Предметом дослідження є застосування арт-терапевтичних технологій у соціально-педагогічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. За результатами дослідження надано методичні рекомендації для педагогів та фахівців, які працюють з дітьми з ООП, щодо застосування арттерапевтичних технологій для покращення соціальної адаптації та розвитку емоційної стійкості дітей. Одержані результати можуть бути використані в підготовці соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів
  • Документ
    Допуски і технічні вимірювання для уроків технологій профільного рівня за спеціалізацією «Металообробка»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Мельничук Назарій Олександрович
    Кваліфікаційна робота на тему «Дидактичне проєктування навчального посібника «Допуски і технічні вимірювання» для профільного рівня за спеціалізацією «Металообробка» у закладах загальної середньої освіти» присвячена розробці навчального посібника для учнів 10–11 класів, які навчаються за профільною програмою «Металообробка».
  • Документ
    Мотивація навчальної діяльності учнів старших класів на уроках технологій до вивчення агротехнологій за спеціалізацією «Агровиробництво»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Терещук Олександр Миколайович
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми мотивації навчальної діяльності учнів старших класів на уроках технологій до вивчення агротехнологій за спеціалізацією «Агровиробництво».
  • Документ
    Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старших класів на уроках технологій
    (Хмельницький національний університет, 2024) Суконік Сергій Анатолійович
    Кваліфікаційна робота присвячена формуванню здоров’язбережувальної компетентності на уроках технологій у старших класах.
  • Документ
    Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологій засобами вебсайту
    (Хмельницький національний університет, 2024) Федорович Іванна Сергіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей професійної орієнтації учнів старших класів на уроках технологій з використанням вебсайту.
  • Документ
    Тестування навчальних досягнень учнів старших класів на уроках технологій з навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Сучок Владислав Володимирович
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі тестування навчальних досягнень учнів старших класів на уроках технологій з навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва».
  • Документ
    Створення візуального контенту для уроків технологій в старших класах з навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» засобами штучного інтелекту
    (Хмельницький національний університет, 2024) Давидюк Анастасія Іванівна
    Кваліфікаційна робота присвячена створенню візуального контенту для уроків технологій в старших класах з навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» засобами штучного інтелекту.
  • Документ
    Застосування системи автоматичного комп`ютерного проектування на уроках технологій у старших класах під час виготовлення столярних виробів
    (Хмельницький національний університет, 2024) Каплін Данило Андрійович
    Кваліфікаційна робота присвячена особливостям застосування систем автоматичного комп`ютерного проектування на уроках технологій у старших класах під час виготовлення столярних виробів.
  • Документ
    Візуалізація навчального матеріалу на уроках технологій для профільного рівня за спеціалізацією «Підприємництво»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Королівський Іван Анатолійович
    Кваліфікаційна робота присвячена темі: Візуалізація навчального матеріалу на уроках технологій для профільного рівня за спеціалізацією «Підприємництво».
  • Документ
    Розроблення web-квестів для уроків технологій профільного рівня за спеціалізацією «Основи дизайну»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Книш Денис Олександрович
    Кваліфікаційна робота на тему «Розроблення web-квестів для уроків технологій профільного рівня за спеціалізацією «Основи дизайну»» присвячена проблемам вивчення та застосування web-квестів на уроках технологій профільного рівня за спеціалізацією «Основи дизайну» у закладах загальної середньої освіти.
  • Документ
    Формування естетичної культури учнів старших класів під час гурткових занять з технології розпису на склі
    (Хмельницький національний університет, 2024) Веремчук Марія Олександрівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формуванню естетичної культури учнів старших класів під час гурткових занять з технології розпису на склі.
  • Документ
    Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів на уроках технологій під час викладання навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Гончарук Олександр Євгенійович
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формувального оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів на уроках технологій під час викладання навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва».
  • Документ
    Засоби наочності на уроках технологій у старших класах під час викладання навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва»
    (Хмельницький національний університет, 2024) Антонюк Анастасія Романівна
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми розроблення та використання засобів наочності на уроках технологій у старших класах під час викладання навчального модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва».
  • Документ
    Використання методів колективного навчання на уроках технологій у старших класах
    (Хмельницький національний університет, 2024) Грязіна Дар’я Миколаївна
    Кваліфікаційна робота присвячена використанню методів колективного навчання на уроках технологій у старших класах.
  • Документ
    Навчальне відео як засіб формування практичних умінь і навичок на уроках технологій у старших класах
    (Хмельницький національний університет, 2024) Губченко Дмитро Олександрович
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі використання навчальних відео як засобу формування практичних умінь і навичок на уроках технологій у старших класах.
  • Документ
    Організація навчання осіб з гіперактивністю на уроках технології у старших класах під час вивчення художньої обробки деревини
    (Хмельницький національний університет, 2024) Зеленін Валерій Олександрович
    Кваліфікаційна робота присвячена організації навчання осіб з гіперактивністю на уроках технології у старших класах під час вивчення художньої обробки деревини.
  • Документ
    Соціокультурний аспект перекладу художньої літератури та його вплив на сприйняття та розуміння польської культури українським читачем
    (Хмельницький національний університет, 2024) Ніколайчук Ірина Едуардівна
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню соціокультурного аспекту перекладу творів польської художньої літератури і його впливу на сприйняття та розуміння польської культури українським читачем. Дослідження проводиться на матеріалі перекладу твору Елізи Ожешко, однієї з найбільш відомих польських письменників на межі ХІХ–ХХ століть. Потреба вивчити соціокультурний аспект перекладу польської художньої літератури, а зокрема роману Елізи Ожешко «Над Німаном» на українську мову та схарактеризувати засоби соціокультурної адаптації тексту зумовила актуальність обраної теми кваліфікаційної роботи